Nekad Lovebove | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lovebove

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121306780/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? CRAZY#0932

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ulf färestål, han är född i Sverige den 1976 34 maj. han växte upp på en farm i nora Sverige han flyttade till Malmö 2016. han har ett stort intresse för bilar. hans hus brann upp den 2021 då behövde han flyta till unive staden för han hade en släkting där. han är väldigt snäll och lugn han har aldrig begått något brott i hans liv någonsin. nu är han hemlös och han behöver ett hus så hans äventyr är att få ett hus. han gillar korv (:

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag ska kunna få en bättre RP för mig och andra i min närhet. och det blir roligare när man har lite mer funktioner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bättre RP för mig och andra som är med. jag ska RP som att det borde IRL. jag har varit polis på en annan strikt RP server så jag vet hur man rp:ar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska få bra RP. eller att man ska tänka på andras RP.

Hur hittade du Unive? youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka