Accepterad LoveBEBSI | Ansökan till Servervakt [Mohsha80]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LoveBEBSI

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Lagerström

Vad heter du på discord? SUPKRIGAREN Hette lovebebsi

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16:00-18:00 pga träningar
Tisdag varanan vecka 16:30-22:00 andra veckan 15:30-18:30 pga träning
onsdag 15:30-18:30 pga träningar
torsdag 16:00-22:00
fredag 15:30- hur länge jag vill om ej tidig match dagen efter
lördag hur länge jag vill om jag inte har någon match
söndag 15:00- 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? en månad och 14 dagar har varit medlem tidigare man har varit tagit pauser då så fått indragen men back on track

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1093850573746479109/1153406618927640606/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt uppgift enligt mig är att hålla servern ifrån lallare och folk som ej kan bete sig en servervakt ska ej springa runt och leta efter folk som gör något fel utan en servervakt sk abara hålla lite extra koll runt om i omgivningen. och om en servervakt ser någon som ej kan bete sig i omgivningen så kan den kicka den så kanske den som lallar lär sig något till nästa gång

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på servern på grund utav att jag tycker att det är sveriges största och man vill gärna kunna hjälpa till lite om något inte går åt det rätta hållet tillexempel om en lallare snor en polisbil så ska man kanske inte behöva hopap support direkt utan man kan kicka honom och sen kan man ta det i support iaf att han ska få längre ban utav någon staff. Och sen vill jag också bli servervakt för att jag har sätt mycket lallare på senaste och har skrivit i report men dat tar ganska lång tid så därför vill jag kunna lösa det själv och så att allting går lite snabbare. och så gillar jag att hjälpa folk så om någon lallare går och slår någon utan anledning så vill jag kunan hjälpa till genom att tillexempel ge honom en kick

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse och korruption är om man ej använder sina tillgångar som det ska användas tillexempel om man revivar någon fast den egentligen inte ska bli revivad så är det abuse och sen kan man även abuse genom att kick anågon bara för att tex vinna ett scenario så att de blir en mindre och allt detta som jag skriver nu är absolut inte okej att göra och gör man det så kommer man förmodligen bli skickad med huvudet före

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka