Nekad Love sniffing walls | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Love sniffing walls

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Hugo.

Vad är ditt discord namn? I love sniffing walls

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt trevlig och rolig, han har inte så många vänner, han heter Nils Åkersson och är 20 år Han gillar att vara uteoch önskade att det fanns någon som gilla han. Han är väldigt intreserad i bilar. Hans favorit bil är Nissan GTR r34. Hans uppväxt har varit väldigt tuff hans pappa har grov missbrukare han brydde sig inte alls om Nils. Han skulle köra bil när han hade tagit droger så krocka han in i ett träd och dog, Nils var ledsen fast ändå inte för hans pappa brydde sig inte om han. Hans mamma gjorde allt hon kunde för Nils tog hand om han som en bra mamma. Nils blev väldigt mobbad av alla på sin skola förutom en människa. En dag så var dem med varandra och snacka ganska mycket, Nils fick reda på att han andras pappa också hade utsatts av en bilkrock och dog. Dem blev väldigt bra vänner och kom allt och allt närmare med varandra. Nils och hans kompis lägger ut en video när dem berättar hur deras liv e. videon sprids på sociala medier och alla slutar och mobba han för dem tyckte det var väldigt sorgligt att höra hela historian som dem inte ens visste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra rp då jag har ganska mycket erfarenheter. Denna servern e ganska stor så det blir ganska enkelt att rpa bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man tex är i ett scenario så ska man göra det roligt för båda spelarna alltså att få den andra människan tycka det är roligt på servern. Tex om man gör en kidnappning så ska det ändå vara roligt för dem som har blivit kidnappad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait: när du jagar polisen och tex burnar förbi dem för att du vill att dem ska jaga dig vilket bidrar till en väldigt dålig rp. Fear rp: när du inte är rädd om ditt liv tex om någon riktar en pistol mot dig och säger att du inte är rädd är det fail rp för irl hade man blivit rädd. VDM: använder ett fordon som ett vapen. Suntförnuft: Man ska tänka hade jag verkligen gjort så irl? hade jag kört på någon så irl? det är suntförnuft. RDM: Random death match, innebär att du dödar någon utan anledning .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem ganska länge och har 1148 på fivem. Jag har bara kört lall server i typ 50k timmar resten är rp server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt trevlig och social irl gillar att spela och hänga med polare.

Nekad. Ditt discord konto behöver vara 2 veckor gammalt.
Du kan ansöka igen 19/1. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka