Accepterad Louis-Philippe Léo | Medlem ansökning [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Louis-Philippe Léo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Luleph69/

Vad är ditt namn i verkligheten? Louis-philippe Léo

Vad är ditt discord namn? ! Luleph#9014

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en fransk gubbe som heter Louis-philippe Léo. Han har varit på semester i över 1 år, men är numera tillbaka. Han försöker hitta sig tillbaka in i arbetsmarknaden för att ha råd men inflationen. Han hatar de kriminella och vill sätta stop hos dem. och vill ansöka till polismyndigheten. Då han vill ha nya meriter på sitt cv. Tidigare ägde han en butik och jobbade som taxi. Louis-philippe älskar bilar, han hade en del dyra bilar för ett år sen, men när han anledde tillbaka till staden försvann en del. Vart de tog vägen, vet han inte. Louis är strikt emot tobac och snus, då han fokuserar på att behålla en hälsosamm livstil. Louis mål i livet är med det rätta mentala mindset att bli rik som förr, idag har han inte ens råd men mobilerna. Förmodligen tog kronofogden alla pengar. Louis är en ung entrepreneur, men långsiktiga mål om att bli framgångsrik. Han agerar alltid i situationer där han ser att något inte är rätt. Möjligen ringar han polisen, men det händer ofta att de inte svarar och därmed försöker han alltid lösa situationen till bästa förmåga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att unive är den enda rp servern jag har kört på och den jag föredrar jämfört med alla andra då den är störst av alla. Jag kommer att bidra med att se till att RP utförs rätt, reportar ganska ofta när det folk gör fel (oftast små barn...). Bidrar även med en positiv inställning =). Ser till att scenarion rpas, så de blir roligt för båda parterna. Har varit medlem för 1 år sen med. Till unive bidrar jag med att jag är en aktiv spelare. Eller det som förväntas av mig tex att regler följs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rätt rp, där scenarion är rätta. Kommer att bidra även med rolig rp och respektfull rp. Kommer även göra mer realistisk rp som inte en enda kotte gör, tex ifall man kör in i någon som händer flera gånger per dag så kör man inte iväg som om det inte vore nånting. Fattar inte hur sånna människor blev ens godkända.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? kommer inte ihåg, då det var så länge sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka