louii
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874086367/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Pettersson
Vad är ditt discord namn? Louii#6969
Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktärs ålder är 19, hans bakgrund var perfekt han hade många kompisar, snälla föräldrar men när han blev lite äldre ca 13 år gammal så skilde hans föräldrar sig och han var ledsen väldigt länge. Han känslig så han blir arg och ledsen lätt. Han är jätteintresserad av poliser.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om jag blir medlem så kommer jag ansöka om att bli polis så jag kan hjälpa och kanske förbättra staden.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man får träffa nya människor och det gillar jag, man har också alltid roligt men det som jag tycker är bäst är att många människor är väldigt snälla.
Hur hittade du Unive? Jag hittade två twitch streamers som spelade på unive så då ville jag testa och nu spelar jag det väldigt mycket!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli polis och skaffa nya vänner
.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polischef och utveckla min rp så den blir perfekt och såklart ha jätteroligt
.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Pettersson
Vad är ditt discord namn? Louii#6969
Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktärs ålder är 19, hans bakgrund var perfekt han hade många kompisar, snälla föräldrar men när han blev lite äldre ca 13 år gammal så skilde hans föräldrar sig och han var ledsen väldigt länge. Han känslig så han blir arg och ledsen lätt. Han är jätteintresserad av poliser.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om jag blir medlem så kommer jag ansöka om att bli polis så jag kan hjälpa och kanske förbättra staden.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man får träffa nya människor och det gillar jag, man har också alltid roligt men det som jag tycker är bäst är att många människor är väldigt snälla.
Hur hittade du Unive? Jag hittade två twitch streamers som spelade på unive så då ville jag testa och nu spelar jag det väldigt mycket!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli polis och skaffa nya vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polischef och utveckla min rp så den blir perfekt och såklart ha jätteroligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive.