Nekad louii | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

louii

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874086367/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Pettersson

Vad är ditt discord namn? Louii#6969

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Berätta om din karaktär. bakgrunden är ganska vanlig inte så mycket har hänt i den så jag har inte så mycket att säga om den, min karaktär är född 2010,
min karaktär är ganska känslig han kan bli ledsen ganska lätt men han kan bli arg ganska lätt också och min karaktär älskar bilar och har ett stort intresse för bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer försöka få vissa jobb som man måste vara medlem för, Kommer vara mycket mer aktiv om jag får medlemskap också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man har alltid roligt och man träffar nya människor också och det tycker jag är roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade två twitch streamers som spelade på unive så då ville jag testa och nu spelar jag det väldigt mycket!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kanske jobba på Falck, jag vet inte jag har inte så jättemånga mål men ett av dem är att ha någon dyr bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ett mål som jag har är att bli medlem men annars så har jag inte så många mål som jag skrev tidigare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Spelar bara på unive för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka