Nekad louii | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

louii

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874086367/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Louii#0999

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Izak Bergström och är 19 år och snart 20. Izak har ett stort intresse om poliser han har velat bli polis sedan han var 8 år gammal han tyckte dem var jättecoola så han ville bli en själv. Hans bakgrund var kaos hans föräldrar dog när Izak var 2 år så han fick bo på ett barnhem och där bråkade alla, alla slog varandra så det nästan dog och Izak var rädd för han ville inte bli skadad, och de som jobbade där kunde inte göra något de försökte ringa polisen men det fungerade inte även poliserna kunde inte göra något och Izak försökte att hålla sig undan får alla med det gick inte så han var ledsen hela dagarna för han var så rädd. Men när han fyllde 18 så flyttade han till staden unive och nu trivs han superbra där inte mer bråk och blod. Izak är väldigt känslig pga sin barndom så han kan bli ledsen väldigt lätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra till en seriös roleplay. Det finns även jobb t.ex. polis som man behöver vara medlem för så därför skulle det bli väldigt bra om jag blev medlem så jag kan ansöka om polis. Just nu jobbar jag på postnord och jag tycker inte det är ett så jätteroligt jobb men jag får ju bra med pengar. Sedan så blir ju rp:andet mycket roligare. Sen om jag blir medlem ska jag försöka höja min rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De har bra och aktiva staffs/admins och har ett väldigt bra community. Jag gillar också att man kan få vänner/kontakter lätt. Och servern verkar seriös och bra lätt en av sveriges bästa roleplay serverar

Hur hittade du Unive? Jag hittade några twitchstreamers som spelade roleplay sedan var det några som spelade på unive så då testade jag det och nu spelar jag det väldigt mycket

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli anställd som en polis och även bli polischef och jag vill ha mycket pengar så jag kan köpa ett stort hus och ha coola/häftiga bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha en hög rp nivå även lära känna personer irl. Och att känna väldigt mycket personer och kanske bli känd i staden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top