Nekad louii | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

louii

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874086367/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Pettersson

Vad är ditt discord namn? Louii#0999

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Ali och han är född 1999-11-24 och han kommer från syrien och i syrien var det krig, Kriget började när han fyllde 1 år och hans föräldrar dog när han var ung han var 7 år när de dog, Så Adam har levt i ett tält utan mat bara regnvatten i 9 år den ända maten han åt var mat rester från soptunnor, När adam fyllde 17 så tog han en båt och åkte till sverige och till staden unive och när han kom ditt så var han chockad det var inga ljud av vapen, människor som skriker och inga som dog, Han var jätteglad att han hittade ett bra land och nu trivs han jättebra i staden han har fått vänner som han inte hade i syrien han fick lära sig ett nytt språk som han tyckte var kul/roligt. Adam är inte känslig alls han gråter typ aldrig han blir inte arg så lätt. Eftersom Adam kom från ett land med krig så har han ett stort intresse av vapen och sådant.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag ska kunna bli kriminell och något som jag tycker är coolt är blocket och twitter chatten och om jag är medlem så kan jag skriva i den, Jag vill också bli medlem för att roleplayet bli 100% roligare så det är därför jag vill bli medlem på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De har bra och aktiva staffs/admins och har ett väldigt bra community. Jag gillar också att man kan få vänner/kontakter lätt. Och servern verkar seriös och bra lätt en av sveriges bästa roleplay serverar :).

Hur hittade du Unive? Jag hittade några twitchstreamers som spelade roleplay sedan var det några som spelade på unive så då testade jag det och nu spelar jag det väldigt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli kriminell och vara boss över ett gäng och ha häftiga/dyra bilar och ha ett eget lyxhus, Jag vill även äga typ en affär eller något liknande. Och såklart göra min roleplay till 100% så den blir perfekt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara kriminell och ha grymt roligt med alla som är inne på servern och kanske bli en support vem vet. Men det viktigaste av allt ha så roligt som möjligt! :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Spelar bara på unive för tillfället! :D
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top