Accepterad loui_boy12 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

loui_boy12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? felixbre145

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Escobar, 25 år gammal född 1999-01-01.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam har haft en tuff uppväxt utan vårdnadshavare tillhöriga, han har bott på ett familjehem från 5 år gammal till 15 år gammal, efter 15 så blev han placerad på ett hvb hem efter att han har hamnat i narkotika missbruk, när han fyllde 18 så hade han släppt missbruket och skaffat jobb hos Meca utan erfarenhet eller betyg i skolan, han hade kommit långt utan något i livet. Han skaffade flickvän vid 20 års åldern med bra ekonomi och och lägenhet, 2 år in i förhållandet (nästan 1 månad efter han fyllt 22) så gjorde han och hans flickvän slut över privat själ, han hade kvar jobbet och skaffade en liten valp en golden retriver, när han fyllde 24 så blev han va med jobbet pågrund av att han nästan aldrig var det för han hade ångest och oro för sin valp som hade fått rörelseproblem, han har nu ingen lägenhet, hund eller jobb, han vill nu börja som bil mekaniker igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag personligen kan inte bidra med någon på servern men kommer göra mitt bästa på min egna rp nivå och hjälpa servern med det jag kan göra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låta alla i scenariot vinna på det, alla ska ha roligt i scenariot ish.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte brutit några regler på detta server då jag är hyfsat ny.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, rdm, vdm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet för rp, har rpat i 4 år har bara varit oaktiv med det för jag har haft väldigt mycket privata problem som nu är inget, mycket i mitt liv som har vänt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka