Accepterad Loui_boy | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loui_boy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver och jag är 16 år gammal.

Vad är ditt discord namn? banderardinmorsa

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Escobar och han är 23 år gammal och han är sugen på att byta stad, Han gillar att meka med bilar så han prao som bil mekaniker när han var 16 och har viljat bli mekaniker sen dess, han hade en mor som aldrig fanns där för han hon har aldrig varit vid hans sida men han pappa var alltid där till han gick bort när han var 20, han har bytt stad så han ej behöver se sin mamma och lever än så länge bra i unive. Adam är en väldigt snäll person så när han väl får pengar så ger han bort dem för han har inget behov av dem, han skaffade sig ett hus och skaffade en hund och nu lever han bra men han vill nu gärna mer än någonsin blir bil mekaniker!.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra servern till bättre plats då jag är aktiv och kanske ska försöka bli staff och göra allt bättre för alla!.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna i ett scenario för att det ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Har spelat här för länge sedan. Vill bara tilläga att det har nu gått 24 timmar och detta är ej plagiat då jag själv gjorde ansökan!.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka