LottTriz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 938 — Övrigt
Anledning: moddare
Personal: Alec
Datum: 2026-05-13
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej aldrig fuskat kommer aldrig göra! ogiltig ban finns inga bevis på detta samt så banade alec mig för jag var uppkäftig vilket är fel och tar ansvar för det men absolut inte att jag fuskar det är ett riktigt skämt då han inte pc checkade mig men sa det till han många gånger vet inte äns hur man skulle fuska wtf aa har inte mer och säga än att jag förkännar inte bli blackad av något som inte stämmer absolut att jag hetsade men det tar jag ansvar över och ber om ursäkt men inte att jag suska har aldrig gjort det säger de igen
Tar du ansvar för det som hände? ja tar ansvar att jag hetsade mott alec men inte att jag fuskade vilket inte äns stämmer han sa massa grejer att jag inte kan svenska och massor i dm och så snea jag det tar jag ansvar över tack för ni läst mvh lottriz
Vad har du lärt dig sedan dess? inte hetsa över saker tar ansvar för det men inte att jag fuska vilket jag absolut inte tar ansvar över då det aldrig har hänt
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag bidrar till rolig rp och de vet de som har rpat med mig samt är lojal i servern då jag varit med i många år både som krim vice i 3 gäng jobbat på olika ställen och biragit till bra rp
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja