Accepterad Lostin64 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lostin64

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974836048/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c791d50

Vad är din discord tagg? lostin64

Vem var det som bannade dig? mrpotato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-24 171448.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag inte följde Fearrp regeln när någon riktade vapen mot mig. Jag tog inte upp händerna som jag borde ha gjort. I stunden upplevde jag situationen som väldigt oseriös flera personer dök upp från ingenstans, sa inget först och började plötsligt skrika att vi skulle gå ur bilen och ta upp händerna. Det kändes mer som ett "random rob" än en seriös rollspelsituation. Men jag förstår nu i efterhand att det inte spelar någon roll hur jag uppfattar situationen reglerna gäller oavsett. Jag gjorde fel som inte följde Fearrp och ångrar det verkligen. Jag har lärt mig att alltid agera enligt reglerna och att rapportera situationer i efterhand om jag upplever dem som felaktiga. Jag vill få chansen att visa att jag har lärt mig av det här misstaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis ville provköra en importbil eftersom han funderade på att byta bort sin gamla bil i Trygghansa. När han körde lite så krockade han av misstag och direkt efter olyckan Dök flera personer upp. De började genast skrika att vi skulle ta upp händerna utan någon riktig förvarning Allt gick väldigt snabbt, och jag hann inte riktigt förstå vad som hände. De förde oss till sitt gänghus, och hela situationen kändes stressig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig ban. Jag gjorde fel och följde inte FearRP som man ska när någon riktar vapen mot en. Jag tänkte inte riktigt på det just då men det är ändå mitt fel. Jag borde ha gjort rätt från början. Jag förstår varför jag blev bannad och jag har lärt mig att alltid följa reglerna, även om det känns konstigt i stunden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 3 gånger totalt, 1 varav de senaste 3 månader. Men jag har skärpt mig och lärt mig reglerna bättre. Jag vill visa att jag kan spela rätt nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tagit upp händerna direkt när dom riktade vapen mot mig. Jag vet att man ska göra det även om man tycker det känns som en konstig situation. Jag borde ha följt reglerna först och sen sagt till staff om jag tyckte något var fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har fattat att man måste ta allt seriöst när man spelar. Jag kommer inte göra samma misstag igen. Nästa gång ska jag göra rätt direkt inte tveka Jag vill spela på ett bättre sätt och inte bryta mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka