Nekad losteagle | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

losteagle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198327553884/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? LostEagle#4216

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 24 år, han heter Bengan och är uppväxt i gettot. Han hoppade av skolan och började istället hänga med gängmedlemmar. Han blev misshandlad av sin egen pappa. Han är rolig men backar inte för bråk. Han hatar polisen då de inte gjorde något åt att hans pappa misshandlade han. Han gillar att glida runt med grabbarna och han hittar ofta bråk. Han är lång och muskulös. Han är halv afrikan, då han är en mörkhyad. Eftersom han är uppväxt i gettot så pratar han med slang. Han klassar sig själv som en ledare i alla lägen. han dras gärna till kriminella kretser.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på unive är väldigt enkelt, jag kommer bidra med ett fint och bra rp för att ha det roligt, jag vill verkligen vara medlem på unive för att jag tycker att det är den största svenska servern enligt mig och många andra, en annan anledning till att jag vill bli medlem är det bra rp som finns på servern, väldigt roligt och intressant rp!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig mest intresserad av unive är det fina communityt och det bra rp som finns hos mycket personer, mina kompisar irl spelar även på unive och dom har rekommenderat unive flera gånger och har mer eller mindre tjatat på att jag ska komma in och testa iallafall och det har jag gjort!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina trevligt kompisar som jag har, dom har tjatat att jag ska iallafall in och testa och det gjorde jag och märkte ganska snabbt att det var roligt och trevligt inne på servern! Jag har även hittat unive igenom Twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli omtyckt om få mycket vänner och göra bra scenarion. tex kidnappning chill scenarion polistrafikstopp m.m. jag tycker att allt inom rp är spenande och kul. Jag vill ha bra scenarion och stöta på nya scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att göra bra scenarion och träffa nya vänner och även
bidra med god energie.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag brukar köra på universe men den ligger nere nu och den är inte så jätte seriös.
 
Tillbaka
Top