Nekad LosGinos | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LosGinos

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Brian

Vad är ditt discord namn? Ginos

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 1992

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Krongård, 32 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Karismatisk, Hjälpsam, noggran

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppvuxen i en familj där alla på ett eller annat sätt har arbetat inom vård och räddningstjänst. Stefan vill inte vara sämre än att följa sin gamle fars fotspår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat tidigare på en amerikansk server där det var mycket fokus på RP. Tror att mina erfarenheter kan komma väl till pass då alla situationer givetvis är olik den andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste ge och ta. Att spela RP ska vara roligt för alla inblandade, och inte bara för en själv. Har du själv roligt, ger du förutsättningar för andra att ha roligt, vilket i sin tur kan leda till fantastiska scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, aldrig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Powergamning, Metagaming, NLR.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker om att utmana mig själv, lära mig nya saker och se hur saker utvecklas. Något som väl kan appliceras i spel som i verklighet.

Nekad
Anledning:
Lägger inte tid på sin ansökan förklara alla begrepp vdm powergaming m.m...
Utveckla också din karaktärsbeskrivning till nästa gång!

Du kan ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka