Ej Antagen lorry10dh | Chef-jobb ansökan [Falck] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lorry10dh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
68
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Dennis

Vad är ditt användarnamn på discord? lorry10DH06

Ange ditt födelsedatum: 28 Mars 2006

När fick du medlemskap på Unive? 4 februari 2025

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare jobbat på Falck som ledning men jag har aldrig varit chef på någon arbetsplats så det ska bli kul att testa på något nytt. Som chef kräver stora ansvar och aktivt ärt samt hålla koll på vad som händer på arbetsplatsen, hur ekonomin är och så vidare

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att det ska bli en sån bra arbetsplats som möjligt för både anställda och kunder när dom ska laga eller lägga sitt fordon på service. Ekonomin ska gå bra och och att man har professionell och duktiga anställda som jobbar aktivt med att lagga bilar, serva dom, svara i jobb telefonen när någon ringer. Man ska finnas där för kunden oavsett vad de behöver hjälp med på bilen. Falck ska vara en arbetsplats där folket vill åka till så fort det är något fel på bilen eller om det bara behöver tvätta den. Det ska vara en plats där alla anställda ska känna att dom trivs och känner sig trygga i de arbete som de gör. Anställda Falck ska få högre löner så de klara sig

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha den tiden och aktiviteten som krävs. Kommer vara aktiv alla dagar dag ut och dag in

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka