Accepterad lorrennn | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lorrennn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? MR.724#9762

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Abaz han är född 1994 i staden unive. Adrian har inga kusiner eller bröder på denna stad. Adrian är arbetslös han får pengar från sin a-kassa. Ibland så kan Adrian köpa lite hackar för att åka till gruvan och hitta kopparmalm, järnmalm, diamanter, emelard och stålar, fast Adrian har blivit trött på det för att han blir oftast av med det på grund av folket som vill råna han sedan sälja det och få pengar. Adrian har blivit lurad för mycket i denna stad han har blivit lurad på många saker t.ex bilar. Adrian är ganska schyst, hjälpsam och en kille med glad leende. Adrian hjälper de som är nya i staden för att t.ex tjäna pengar och visa hur denna staden är och vilka grymma saker man kan göra . Adrians intresse är att få mer vänner, vapen, söka gäng, bilar och droger!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara väldigt vaken i staden, Jag kommer även bidra till en bra rp och goda scenarios. jag kommer tipsa folk utanför staden unive att flytta till staden unive för den är grym! Och de som är nya ska jag vissa runt för att jag vill att folk i staden ska ha det kul andra ord att ha mer pengar vapen gäng och vänner!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om du blir jagad med en kniv och du har sprungit för mycket och du stannar sedan sen håller upp händerna och säger "snälla döda ej mig" andra ord att både ska ha kul i scenariot!

Hur hittade du Unive? FRÅN twitch kollade en stream och då blev jag intresserad på denna staden

Godkänd efter muntliga intervjun, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka