Nekad Lorre | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lorre

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe andersson

Vad är ditt discord namn? lorre9330

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter LOWE. Och är uppvuxen i Stockholm city. Som liten var lowe en väldigt flitig kille med många egenskaper, vilket gjorde han blev omtyckt av de äldre i skolan. lowes föräldrar var inte där när han behövde de i sitt liv vilket resulterade i att han hade mycket hat till världen och tyckte att blev orättvist behandlad. Detta lede till att han sökte sig till människor som var kriminella. Han började me de vanliga man får göra som springs till gänget sedan blev han medlem i det kriminella nätverket. lowe var mycket charmig och kunde ändvända det i de kriminella vilket gjorde han till en av de högst uppsatta inom kor tid. Men den kriminella världen har inte ett gått slut och lowes historia är inte annorlunda från de, utan han fick en rejäl tanke ställare när hans bästa vän blev skjuten i hjärtat under ett rån. LOWE satt i fängelse i 5 år och där ändrades allt. Han bestämde sig för att flyta till en ny stad när han kommer ut och vill på börja det nya ick kriminella livet o de e så han hamnade i Unive. Men det är upp till bevis om han kommer kunna hålla händerna i styr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket god RP jag har tidigare erfarenheter då jag RPat på andra servrar. Jag kommer även vara väldigt aktiv då jag tycker att roleplay är väldigt roligt. Med mig på servern så kommer ni inte att ångra er. Jag kommer att hålla god ton och använda de RP kunskaper jag har samlat på mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Joo det är så att när jag spelar så ska jag inte vara självisk och göra saker som bara gynnar mig själv, utan att låta alla få ha kul. Jag har själv varit med om situationer där de inte spelat för motpartens skull och det har aldrig slutat bra. Så där ifrån tar jag min kunskap vidare för att inte bli som dom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM - att man dödar någon utan anledning VDM - det innebär att man använder sitt fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket jag har RPat i ca 5år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka