LorexCold | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LorexCold

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polischef

Vad heter du IRL? Mohamad Allal

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 558

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har erfarenhet av att leda och hantera en polisavdelning, Jag vet vad som måste göras för att förbättra jobbet och har många idéer som jag vill testa eller till och med genomföra som gör oss mer stabila och mer professionella. Jag vill att vi ska växa, växa stort i kvalite.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet av att hantera mina enheter för att förbättra och utöka deras erfarenhet och förståelse i allmänhet.

Berskiv din karaktär? min karaktär är beslutsam och är en naturlig ledare med mycket erfarenhet i livet.
Jag vet när jag behöver visa aggression för vårt eget bästa.
Ingenting är lätt, men jag kan få det att se ut så!
Jag är väldigt beslutsam för den här positionen eftersom jag inte kommer att lämna någon gång snart.
Jag vill använda detta möjligheten till att bygga upp min erfarenhet, eftersom jag kommer att studera till polis om två- tre år.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer absolut att vara här varje dag för att se att min avdelning går smidigt.

för att se om något kräver min uppmärksamhet och ge det.
att fatta beslut som kan vara svåra att fatta eller kan vara farliga men fördelaktiga.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? det handlar inte om att vara chef men om att göra polismyndigheten stabil och igenkännlig för sitt arbete.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

-rep Tycker också att du bör utveckla dig ytterliggare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka