Nekad lorenzo spagnolo | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lorenzo spagnolo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gino spagnolo

Vad är ditt discord namn? Gino1288#4031

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 1992

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär är 30 år gammal och heter Lorenzo som är väldigt social och trevlig. fast då som ung gick igenom en massa skit som ung då med att vi hade inget boede eller nåt att äta. men krigade på och står här idag och vill bygga upp mitt liv om på nytt i L.A. lite av mina största intressen är att att hålla på med bilar försäljning samt laga och hjälpa till så mycket jag kan. drömmen är att öppna nån bilfirma eller bilverkstad. Hoppas att jag behövs i livet att jag kan bidra med så mycket jag bara kan.Mvh

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp förut och kan bidra med en bättre rp. Sen om jag fortsätter köra så kommer jag självklart donera en slant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? vänner

Nekad! Berätta lite mer vad du kan bidra med till servern samt lite mer på karraktären.

hej ok utökar lite. fd kriminell som försöker hålla mig på rätt spår men kan hamna i återfall då och då och försöker helst bli polis annars blir det nog kriminell på heltid då risken finns i min karaktär. det jag vill bidra och kunna tänka mig bidra till servern är att bli donator. vid lite länge fram så fort jag blivit lite stabil i livet . Hoppas detta räcker. Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka