Nekad Lordzimba | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lordzimba

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198035511889/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? zimba#0162

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bilal Mostafa, 22 år gammal, och jobbar inom Postnord. Bilal har haft en väldigt tuff uppväxt med bara sin mamma som stöd. Farsan drog när han var 3 veckor och aldrig dykt upp sen dess. PGA att hans mamma är ensamstående har det inte vart så lätt med pengar, Så Bilal fick skaffa sin egna mat och kläder genom att sno från andra butiker. Så Bilal har vuxit upp med att vara en snattare och fightare, redan när han var 9 år var han med om sin första fight mot en annan som var 12, dem hade bråkat om ett par skor som han hade tydligen snott från 12 åringens farsa butik, och det blev en fight om det. Men Bilal Backade inte ut och tog ned han i fighten. Men efter ha fyllt 16 så flyttade dem in till staden "Centralen" och började i en ny miljö och nya människor, Bilal insåg att han inte behövde använda våld för att skaffa sina saker, och började leva ett normalt liv efter det. Bilal började ansöka om jobb på Postnord AB när han var 18 år gammal, och fick jobb där när han var 19. Sedan har han jobbat på Postnord AB sen dess. men nu som 22 år gammal började han gå ut och dricka mycket och hittade dåliga personer att umgås med, och hittat sin väg tillbaks till den mörka snattar och våld sidan. Hans kompisar tvingar på honom att testa olika olagliga substanser som cannabis, och började röka. Så Bilal hade blivit knark beroende och vet ej hur han ska sluta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli whitelistad på denna fantastiska server Unive för att jag är väldigt aktiv på denna server, och för att jag är villig att bidra med mycket bra och spännande RP och även utveckla min karaktär mer, vem vet Jag tycker jag borde bli whitelistad på denna fantastiska server Unive för att jag är väldigt aktiv på denna server, och för att jag är villig att bidra med mycket bra och spännande RP och även utveckla min karaktär mer, vem vet Bilal kanske hittar en bättre väg. Sedan är jag själv en väldigt bra och seriös RolePlayer, har mycket erfarenhet från Garry's mod och andra FiveM serverar och som jag sa är villig att bidra med bra och spännande RP till denna fantastiska server. kanske hittar en bättre väg.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Största anledningen är att det är många spelare på denna server vilket jag tror ger mer scenarion där allt fler är inblandade, detta en välgjord server med mycket olika arbeten bland annat som jag tycker är intressant tycker jag är bland de allra viktigaste i en server just att kunna skapa bra rp vilket jag känner att denna server har. Förutom det är det en välgjord server som hårt jobbar med den vilket jag tycker är bra om man har ett jobb som staff för att t.ex ha fler arbeten och fler privilgier för whitelistade.

Hur hittade du Unive? Genom Twitch och youtube. Samt polare som sedan innan kört på denna server. Men mestadels genom twitch av större streamers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med allt fler och bättre scenarion till denna server för både en utveckling av mitt rpande och andras rpande vilket är prio ett enligt mig. Andra Mål är att kunna utveckla min karaktär då jag också tycker det är lika viktigt med karaktärsutveckling i rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att hitta allt fler polare och kunna skaffa bra relationer med folk vilket jag verkligen tror man får på denna server. Också att kunna skaffa whitelistade jobb för att som sagt ha det lite roligare. Ingame Mål vill jag gärna jobba på mekonomen eller vianor då jag är väldigt bilintresserad och känner min karaktär vill utveckla ett rollspel där genom att kunna jobba där.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Wl på Centralen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka