Nekad Lordpanda22 | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
188
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? 282828828283

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Ja jag vart bannad för att ha deltagit i en meta dc jag fick lov hoppa support för en pc check efter jag skjöt ett skott i huvudet på en person som såg skevt ut för dom men riktigt ut för mig för säkerhets skulle fick dom lov pc checka mig sen vela dom gå igenom min dc också och det vägrade jag. dels för att det finns dcs som är privata samt att det finns dcs där meta förekommer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i en skottlossning sen när jag ska lämmna skottlossningen blir jag tillkallad till support för en vanlig pc check jag går med på det såklart då jag inte har något att dölja och sen efter det så frågar odm om jag kan visa min dc. jag var anti det hela tiden gick igenom lite snabbt och sen ser dom en dc som jag inte vela gå in i dels för att det är en privat dc med privata saker i samtidigt där mina irl kompisar spelade unive samtidigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt eftersom mina irl polare satt meta där jag vela inte visa eftersom det bland annat finns blider på mig andra och massa annat som jag inte vill ska komma ut, vi satt ungefär 5 staffs och tilliten till alla staffs som satt där inne fanns inte så därför valde jag att ta bannen istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit banand för något sånt här innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja visat dcn och tagit risken blivit doxxad och att folk hade fått upp vem man är och vart man bor och sånt. Men som sagt jag vill inte de därav vart det som det vart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart, ni bannade mig för att det var i ett scenario där ni inte visste sen kan jag tycka att hapy skulle ha lyssnat på mig att jag skulle få förklara varför jag inte visa istället för att banna direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka