Accepterad Lord_Tiger | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? Lord_tiger#6866

Vem var det som bannade dig? azze

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bann för lall,suntförnuft,lootar,hetsar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag är så dum att jag bara gör saker när min bägare rinner över jag vet de är inget som man kan skylla på om man blir så där arg så man inte vet vad man gör då är de lika bra att quita spelaet och gå in sen när man är lungn. men jag gjorde inte de så dum som jag var. just nu är unive roligare än aldrig förr för jag har fått min första import för nån dag sedan. jag har bytt bilar hit och dit och får bara bättre och bättre impoter. men i detta tillfälle vart det så att jag vart så arg att jag hetsade mot mina kompisar och lallade samt slog dom ganska mycke och varför de är just för dom inte själva har impoter och då blir de om man har en svinbra bil i detta sammanhanget så är de en g-wagon 10 sittsig toppar bra har bra fäste och allting som man vill ha hoss en import. och då resulterar det till att folk vill ta den köra runt förstöra den liksom. som igår så tog min kompis den och körde ner den i vattnet bara för dom är avundsjuka dom tjuvkopplar slår på den med baseball trän dom gör allt möjligt men jag bryr mig inte så mycke men idag så var de ingen bra dag för då vaknade jag med huvudvärk och hallsont för att jag är förskyld. jag orkade inte hålla humöret uppe och kunna ha en bra rp nivå. (jag vet detta är ingen ursäkt för mina fel ja gjorde) så jag flög ut genom rutan min kompis tar då bilen och kör iväg med den och då så krockar han den så den går helt sönder då ligger min kompis död och jag har inget mat och vatten och då resulterade det till att jag sökte igenom han och kollade efter vatten och mat jag hittar de och tar maten och vattnet. under detta tillfälle så hadde dom tjuvkopplat försökt ta bilen och allting. så när han krockade bilen så bärjade slå mot dom ganska rejält så alla vart skadade och behövde plåster. sen så vart jag så rasande för bannad när dom satt i dc och håll på och skrattade för min bil gick sönder då så kallade jag dom dumma saker ic och de var inte okej och de förstår jag. jag känner mig så dum sen när jag hoppar support och pratar med azze jag förklarar för azze allt som hadde hänt innan och allting och han förstod i allafall från mitt perpektiv så big upp till dig azze. men sen så resulterade detta till bann i 7 dagar. och nu mår jag piss när mina vänner kör unive och jag inte kan va med och då känns allting bara piss i livet helt ärligt asså.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de som hände var att folk försökte sno min bil förstöra den sabotera när jag skulle byta min bil och säga massa dåliga saker om den så folk inte vill byta bil. och lallade. och hoss gamla public slåss de väldigt mycke så man nästan blir medvetslös folk slår sönder en även fast man ligger på marken folk använder baseball trän och de hände mig var på sjukan innan också pga av detta. jag vill bara inte att man ska behöva bli så arg så att sånna saker som detta händer. och jag vill säga en sak också när jag hoppade support och azze frågar vad fan jag håller på med så skämdes jag så djupt så jag skönk i stolen liksom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna bannen är så rätt för jag gjorde fel och jag vet de till 100% de enda jag vill just nu är att rpa krim igen då jag har jobbat nu i 2 dagar för att kunna köpa en ny ped gäng samt krim igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom var så länge sen så jag kommer inte ihåg men den längta är 3 dagar tror jag men den senaste va pwg rpar itne på skador i en krock

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hadde kunnar quita spelet och inte spelat tills jag hadde lungnat ner mig och gått in sen när de lungnat ner sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka