Nekad Lord_Tiger | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? jonas

Vad heter du på discord? lord_tiger #6866

Ange ditt födelsedatum 14 September 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-00 till 22:00 på skoldagar lov 15:00 till 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt 5 månader skulle jag tro

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 30 gånger men min längsta 7 dagar som sen vart överklagad.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en person som rensar onödiga saker från servern tex söndriga bilar och sånna saker som förstör rp tex att de e omöjligt irl tex att de är 8 bilar som står sönder mitt i vägen liksom. så man skulle kunna säga att en servervakt är en städerska på servern gör små jobb bannar folk om de skulle behövas och sånt samt att man blir en förebild för dom andra spelarna för du visar vad som är rätt och fel i rp. och att man inte är bara ute efter sv rollen för de är många för att kunna missbruka den delvis säga att kunna reviva sig själv för man inte orkar köpa plåster tex eller har slut på vatten tex eller något liknande.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? de e för att jag e så aktiv som de bara går jag är sällan oaktiv vi ddatorn om man säger så. jag har varit sv tidigare och tyckte de va jätte kul för då vet man hur man ska banna och sånt om man skulle bli staff någon dag :) jag är inte en person som är ute efter sv rollen jag gick vidare förut men de va när alla vela bli sv delvisäga när dom öppnade rummen så var de proppat och man vart aldrig indragen i rummet. men jag skulle säga under perioden jag var servervakt så skjött jag mig bra bannade mycke på dom som gjorde fel och de jag menar med de är att jag är en aktiv servervakt :)

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? snäll,trevlig, snabb i pm, kollar på båda personernas sidor av ett scenario och sånt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt en korrupt sv är att man ser sin kompis göra fel men man bannar inte då man inte vill vara dum mot sin kompis men man ska alltid banna dom som gör fel samt gö en förlängning om de såvida skulle behövas. abuse är som sagt är att man e ute efter att kunna få permsen till att revva för att inte behöva köpa plåster tex. ansvaret som en servervakt har är att vara på mötena samt att man följer sv reglerna. :)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top