Accepterad Lord_Pumba | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? Lord_panda #6866

Vem var det som bannade dig? jacob,complain

Hur lång tid var din ban? 15 dagar 11 dagar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: tlzyjf Anledning: Combat Log & SV Abuse Går ut om: 13 dagar 7 timmar 50 minuter Placerad av: Jacob ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett misstag misstag händer men ett sådant misstag som nu borde inte hända jag var en slarvig sv. jag har ej haft klipp när jag behövt revvat och detta va i ganska stora mängder i loggs så står de typ dödad av tec-9 eller tex glock-19 men folk har råkat miss klicka folk med vapnena men endå så står de så då har jag gjort sjukvårds rp då de e väldigt många som gör sånt och säger att man får. jag gör detsamma som dom men man får inte det jag pratade med eddibo och sa i vissa undantag får man göra de men inte alls ofta då de inte alltid fungerar att väcka upp nån till liv. och jag stängde av i ett scenario och skyllde på att jag crashade i generell chatten och taggade personen som kidnappade men jag gjortde f8 quit. detta e något jag ångar så jag går in i scenariot igen men råkar spawna hemma och då så är jag död för dom döda mig tidigare som sagt sen så revvar jag mig åker dit där jag quitade och så dödar dom mig igen så fortsatte vi scenariot jag vet de va dumt av mig att lämmna scenarion men samtidigt så är jag en sådan person som splear in i det sista på kvällarna på vardagarna min mamma var nära på att rycka kabeln för jag spela in i det sista jag och jacob pratade om de och han förstod men jag har fortfarande gjort fel och det ångrar jag grovt under dessa 2-3 dagar jag varit bannad har varit de tråkigaste dagarna på länge jag saknar att rp som krim då jag ser på lextys stream och rp ser roligare ut nu än aldrig förr jag har börjat fått ett namn igen inom rpn efter min paus jag hadde dom flesta vet vem jag är just nu känns de som att den tiden jag lagt ner för att få de namnet förstös men de gör absolut ingen ting de enda jag e rädd för är att inte ha min plats kvar i gänget jag var med i jag förstår jacob och complain till 100% varöfr dom bannad emig ch jag är så ssjukt ledsen för de hoppas att ni förstår mig att jag ångrar mig så sjukt mycket! :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . jag gjorde droger i många timmar då skedde de miss klicks och jag revvade efter sjukvårds rp då jag trodde de va okej men de va de ej och dom trodde att jag missbrukade mina perms som sv då jag inte hadde klipp på revvsen annars ahdde nog jag inte suttit här och skrivt dfenna bann överklagan utan då hadde jag nog fått indragen sv ksk jag vet inte men iallfall så såg dom massa loggs från mig ha ressat folk och jag förklarade ochs ånt att vi gjorde rp bakom scenariot och att jag e typ den enda sv i gänget och då sa dom att jag inte hadde klipps på de oh då kunde do int tro liksom att jag sa hela sanningen och de förstår jag till 100% jacob och complain är riktiga krigare som nöter på i noclip kollar loggs hela tiden till och med complain sitter på telefonen i support riktig kung. men de som hände innan var att jag nötte droger i typ 6-7 timmar i alldfall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var 100% rätt då jag gjorde fel och var en usel servervakt och de märkte jag när dom ställlde sina frågor jag kan säga när man väl är i support så blir man tryckt mot väggen då man vet man gjort fel och fel som kommer få grova konsekvenser. folk säger att man kommer argumentera emot men man har ingen bevisning på att de man argumentera om stämmer jacob och complain är riktigt dukitga på att få fram de dom vill i support med deras frågor detta är ett support samtal som jag inte kommer glömma dom var lunga och snälla så man vart inte arg på dom för dom drogs en roller utan man var glad när man lämman support fast endå ledsen pga av dom hadde sån bra och lungn röst i support samtalet detta e en sån stor ++++++rep till dom att dom kan gö ett sådant support samtal som kan göra folk så arga och ledsna till glada och ledsna stor big up till er asså.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte riktigt ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja varit en bättre och inte en usel servervakt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka