Nekad Lord_panda123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasseklasse123

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? _lord_panda

Ange ditt födelsedatum 14 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till medlemskaps ansvarig igen e för att jag tyckte det var så himla roligt förut. Jag vill bli en del av serverns utveckling inom Rpn igen. Jag vill ha en chans till Helper igen och för att få Philips tillit till det så vill jag kunna bevisa det och det kan jag bara göra om jag är medlemskaps ansvarig. min historik är inte den bästa men de vill jag ändra. Jag skulle själv vilja bli don ansvarig men då måste man klara vissa steg för att nå sina mål. För mig är det viktigt att nå sina mål och inte skita i dom bara för man har gjort tidigare saker. Som sagt i början satsade jag all tid på MA arbete nötade på cirka 400 ansökningar om inte mer som MA under 1 veckas tid detta va när jag hade tid och skolan inte var lika intensiv så man fick läxor och annat men nu har jag tid till MA arbete och hoppas på Staff arbete inom snar framtid. :)

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig är för att jag har kompetensen till denna roll. Jag har varit både Staff och MA förut så jag kan alla system och hur allting fungerar. Jag skulle säga att de e bra att ta in folk som man vet inte är ute efter permsen och verkligen vill bli något högre uppsatt. jag har en riktigt bra aktivitet och alltid nå bar på dc.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag brukar alltid tänka hur man själv skulle viljat bli bemöt i en sådan situation som kan uppstå. man ska ha ett lungn och inte vara hetsig stressad eller arg. är man arg ska man inte ta tex MA intervjuer för stunden för då kan de bli fel av allting. Är andra parten arg och sur på dig eller någon annan eller bara haft en dålig dag så ska man försöka få personen på bättre humör eller ta intervjuen sen. För vad jag vet så är de värsta som finns typ att man ska bli så himla förbannad på något som senare förstör ännumer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Enligt mig ska betydelsen som medlem på unive vara en tillit en tillit till en person att inte spela på andra fivem servers tex. Samt att man ska ha koll på alla grundregler så rpn ska vara så bra som möjligt. Ge alla lika mycket tillgångar till olika saker tex jobb. Medlem på unive ska vara en symbol för att man kan rpa (jag menar inte i detta fall att de inte finns icke medlemmar som inte kan rp för de finns det).

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1 Kunna alla grundregler
2 visa respekt mot andra
3 kunna ha en bra rp nivå så man inte blir bannad
4 inte snacka skit om servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man ska göra sitt jobb som man har fått tillliten till gör man inte det så ska man inte ha rollen för då blir de lätt att man abusar den och de ska man absolut inte göra.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 15:30-22:00 tisdag 15:30-22:00 onsdag 13:30-22:00 torsdag 15:30-22:00 fredag 13:30-02:00 lördag 12:30-04:00 söndag 12:00- 24:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka