Nekad Lord_panda | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? _lord_panda

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2008

Berätta om din karaktär. Mik karaktär heter Alex Grönberg han har bott i staden i 2 år och har varit Med om det mesta som har hänt. Alex har varit och testat på massa olika jobb samt gäng. Alex märkte ganska tidigt att va de kriminaliteten som man tjänade pengar ifrån. Alex vart som en affärs man fast med vapen istället han bytte vapen och köpte nya. Detta betalade väldigt bra till Alex så han har haft feta bilar miljoner på kontot lyxigt mansion hus. Men en dag när Alex vaknar som vanligt så ser han att alla pengar samt vapen är borta. Nån har tagit de. Han kan inte gå till polisen för då åker han fast själv. Han får reda på vilka det är och går med i olika gäng för att skaffa kontakter för att kunna göra en hämnd tbx och ta tbx det som va hans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag kan bidra med massa olika roliga rp scenarion jag har varit medlem i cirka 2 år innan och jag kan rpa. Men de jag kan bidra med mestadels från min sida är bra och välutvecklade scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte ha målet att vinna i varje scenario utan man ska tex ta en sämre bil som inte är helt op för att polisen ska få en chans

Hur hittade du Unive? Vänner

Senast ändrad:
Har rpat på unive sen 2021 därför jag skrev outvecklad ansökan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka