Nekad Lord_panda | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? _lord_panda

Vem var det som bannade dig? YRO

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag gjorde ett regel brott och då får man återgärder som jag fick. detta jag gjorde var inte okej och har förståelse för! :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag vart kidnappad av några på torget som fråga om skjus sen efter det så åker vi dom säger dom ska skjuta mgi lägga skott i mig. jag hadde ett vapen på mig och valde då att skjuta ner personena som kidnappade (inom fearrp då dom inte hadde vapen i handen) sen efter det så sprang jag ifrån. jag reagerade för stunden och detta var väldigt fel av mig då jag hadde 1 vapen på mig 2 jag tar upp vapnet 3 jag skjuter dom. jag lekte alltså krimminell utan krim roll vilket otillåtet på unive och det är förstårligt! :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt jag gjorde ett misstag och hoppas du kan förlåta mig yro för det jag gjorde och ge mig en ny chans med att visa en bra rp sida ifrån mig och ge dig bevis att jag inte kommer bryta mot fler regel brott!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte något liknande av denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte reagerat som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :) / överklagar typ direkt men hoppas du ksk kan godkännna då jag vill visa dig en bra rp sida ifrån mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka