Nekad Lord_panda | Ban Överklagan (smokzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? Lord_panda #6866

Vem var det som bannade dig? smokzy

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde för hastiga beslut och gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Staffen valde att banna mig då jag dödade en person som hadde en bil som såg typ likadan ut som skjöt på oss. bilen stannar bredvid min vän och jag väljer att avlossa skott då oppsens ram åker iväg sen kommer mot ossoch jag tror att dom har en koppling och avlossar skott mot bilen. detta resulterade i att folk som inte skulle dö dog och detta är väldigt fel utav mig. smokzy som du ser på klippet så åker ramen iväg och kör tbx då tar jag det som en singnal att dom har en koppling till gänget och att dom kan skjuta för att ramen skulle inte köra tbx annars.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt JAG gjorde fel och tog för hastiga beslut detta var helt inkompetent gjort utav mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg då jag inte blivit bannad på länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja avvaktat ifrån att skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka