Nekad Lord_panda | Ban Överklagan - Makos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? lordpanda11

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag bröt emot en regler och bidrag med dålig rp och det resulterade i återgärder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi var och skjöt på mmg vi tar våra ner skjutna till sjukan och vi får syn på bilar från dom jag åker i en ensam bil helt vårdslöst för att leta efter dom då jag såg dom tidgare köra framför mig i stan så jag kollade runtom medans jag väntade på att dom andra skulle få sjuk vård. sen när jag har åkt runt tänkte jag åka tbx till sjukhuset men vid en kurva crashar jag och när jag försöker connecta igen så har jag blivit bannd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt jag gjorde fel och ångrar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg då jag inte blivit bannad på några månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte varit ett kongo lasse och gjort som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Nekad,
Du kan vänta av tiden istället.
Dessutom så åkte du in i ett staket och sedan flög du in i en annan bil, du RP:ade inte på skadorna heller, samt höll du inte hastigheten i Stan.

Mvh
Makos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka