Accepterad Lord_panda | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Ditt discordnamn: Lord_panda #6866

Ange ditt födelsedatum 14 September 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för ajg vill kunna utveckla unive på bra sätt jag älskar att hjälpa unive då jag e medlemskaps ansvarig de e roligt men ganska enformigt de är samma saker hela tiden man skickar vidare tar intervjuen sen så är de färdigt liksom om dom klarar den men som staff har man mer ansvar. jag vill bli staff då jag kan kolla ibland så sitter de jätte många i support väntrum liksom de vill jag minnimera. jag vill att man inte ska behöva sitta i väntrummet liksom i 20 min för att få hjälp även fast de e många som vill ha hjälp liksom. jag har gått in i min medlemskaps roll bra tycker jag jag har skjött mig och fått erfarenheter med den rollen som kommer hjälpa mig om jag skulle bli staff liksom. jag har gått in i min medlemskaps roll 110% och i staff rollen kommer jag gå in 210% i jag har alltid velat bli staff då jag tycker de e sånt roligt arbete känner många staffs just nu dom säger att de e kul att kunna hjälpa unives community och jag vill bli en av dom som kan bidra mer än att ta in fler medlemmar! :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? aktivitet på servern

måndag 15:30-22:30
tisdag 15:30-22:30
onsdag 15:30-22:30
torsdag 15:30-22:30
fredag 13:30-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00-12:00

aktivitet på discord

måndag 15:30-24:00
tisdag 15:30-24:00
onsdag 15:30-24:00
torsdag 15:30-24:00
söndag 12:00-24:00

forumet

måndag 15:30-24:00
tisdag 15:30-24:00
onsdag 15:30-24:00
torsdag 15:30-24:00
söndag 12:00-24:00

Dessa tider kommer varieras då jag inte vet vad som kan hända liksom varför de e
samma tider på dc som på forumet är för att jag alltid är inne på min telefon liksom kollar pm hela tiden och forumet. varför jag har mindre aktivitet på servern istället för på forumet och discord då är de för jag stänger av min dator (oftast på nätterna).

Hur länge har du spelat på Unive? snart 9 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nope men är medlemskaps ansvarig så vet hur allting fungerar men har kört mycket lall så kan mycket commands

revive (id)= du revvar en person

tpm= teleport marker du sätter ut gps på kartan sen så kan du göra commandet /tpm så telepoteras du dit

noclip= man kan kolla på personer och dom ser inte dig för att se om nån gör några regelbrott.

bring (id)= man drar en person till sig tex bring 883 så kommer den personen med det id nummer till dig

spec= din noclip position försvinner inte från en person detta underlättar om du skulle specca en bil som går 400kmh liksom

sv= servervakts chatten

sc= staff chatten

who (id)= du kollar personens roller ingame så man inte behöver kolla i dc.

skin (id)= du ger personen skin som de kallar så personen kan göra om sin karaktär som man kan göra när man gör sin karaktär tex.

ped (id)= du ger personen pedmeny

addkey sen nyckel namn= du spawnar in nycklar.

freez (id)= du stunnar en person så den inte kan röra sig.

unfreez (id)= man tar bort så personen kan röra sig efter man freeza dom

givemoney (id)= du ger en person pengar.

sen kan jag massa mer commands men dessa e dom viktigaste som jag kan tro.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope är villig att arbeta inom alla områden.

(philip vill tillägga att den chansen du gedde mig tidigare den bettydde jätte mycke för mig och jag hoppas på att du ger mig en ny chans som helper på unive)

-rep denna grabben är så himla lallig, han passar ej som staff
tack för din kritik ska försöka bättra mig! + om man lallar som sin karaktär så betyder de inte att man kommer lalla som staff fast tack för din kritik iallafall

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka