Nekad Lord_panda | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? jonas

Vad heter du på discord? Lord_panda#6866

Ange ditt födelsedatum 14 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:30-22:00
tisdag 15:30-22:00
onsdag 13:30-22:00
torsdag 15:30-22:00
Fredag 13:30-04:00
Lördag 12:00-04:00
Söndag 12:00-24:00

(Dessa tider kan justeras såklart men detta är dom tider som kommer hållas till mesta dels.

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 32 gånger många felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift servervakten har är att städa upp servern med rpn tex att dva bilar som står mitt ivägen utan nån mening och folk skiter i att försöka gö rp med den och laga den utan dom har i sin tanke att den kommer till garaget sen bara. detta förstör rpn för andra då de inte finns nån irl typ som bara skulle lämmna sin bil mitt ivägen för att man vet att den kommer till garaget sen. Annan sak är att man ska banna och skjöta sig i ban bevis med att skicka ut Man ska inte leta efter problem problemen ska komma till en.

Varför vill du bli servervakt på servern? varför just jag vill bli sv är för att jag har varit det tidigare men jag sa upp den då jag inte hadde tid med rp just för den stunden och sen så har de varit ban gräns och de är det ksk fortfarande men ett försök är ett försök. men varför jag vill bli sv igen är för att jag vill hjälpa servern och kunna hjälpa folk med dom permsen jag har och kunna typ kicka om nån förstör så rpn blir bättre både för mig själv och för andra

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att du ser din kompis tex gör något som man ska banna för men du skiter i det för det är din kompis då är det korruption men om de hadde varit nån annan så hadde du bannat. abuse är när du revvar tex för att du inte har mat eller vatten bara för att du inte vill åka och köpa mat.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top