- Meddelanden
- 1,140
- Reaction score
- 105
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas
Ditt discordnamn: Lord_panda#6866
Ange ditt födelsedatum 14 September 2008
Varför ska just du bli staff? Varför just jag vill bli staff är för att visa philip att jag kan mer en vad det ser ut som. Ända sen min början här på unive som har varit den enda servern jag har spelat på i hela fivem så har jag drömt om att få bli don ansvarig eller krim ansvarig. Dessa e dom områden som har lockat mig sjukt mycket och rp ansvarig. Men detta blir svårt för mig då jag är ma bara jag kan inte utföra allting som folk vill ha hjälp med men de vill jag kunna göra och då måste man vara högre en medlemskaps ansvarig. Jag har det som mål att bli krim ansvarig eller don ansvarig om jag inte skulle lyckas med det så kommer jag fortfarande söka till staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 16:00-22:30
tisdag 16:00-22:30
onsdag 14:00- 22:30
torsdag 16:00- 22:30
fredag 14:00-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00- 24:00
Hur länge har du spelat på Unive? över 1år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff under 1,5 månad tidigare
(Dom viktigaste commandsen för att kunna svara i report som dom flesta behöver hjälp med)
/spec (id) du ser vad dom ser du kan se information om spelaren om du klickar g samt att dom inte ser dig att du speccar dom
/ freeze (id) du stunnar en person så den inte kan röra sig
/ unfreeze (id) du tar bort stunningen
/ban (id) (dag) (anledning) du unbannar en person
/unban (hex-id) du tar bort en ban som spelaren har tilldeltats efter en godkänd överklagan eller om den är felaktig
/giveitem (id) (spawnnamn) alla spawnnamn till saker är staff dcn
/v (spawnamn på bilen) så spawnar man in en bil
/skin (id) du ger skin till en person så den kan ändra utseende
/ped (id) du ger en person ped meny så den kan byta eller sätta på sig en ped
/setjob (id) (jobb namn) (rang) du anställer en person på ett jobb
/kick (id) du kickar personen
/svban (id) du bannar personen i 1 timme
/revive (id) du revvar en person så den lever om den är död tex
detta är dom viktigaste enligt mig kan mer kommands men dom används nästan aldrig
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope redo att jobba med allt
Ditt discordnamn: Lord_panda#6866
Ange ditt födelsedatum 14 September 2008
Varför ska just du bli staff? Varför just jag vill bli staff är för att visa philip att jag kan mer en vad det ser ut som. Ända sen min början här på unive som har varit den enda servern jag har spelat på i hela fivem så har jag drömt om att få bli don ansvarig eller krim ansvarig. Dessa e dom områden som har lockat mig sjukt mycket och rp ansvarig. Men detta blir svårt för mig då jag är ma bara jag kan inte utföra allting som folk vill ha hjälp med men de vill jag kunna göra och då måste man vara högre en medlemskaps ansvarig. Jag har det som mål att bli krim ansvarig eller don ansvarig om jag inte skulle lyckas med det så kommer jag fortfarande söka till staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 16:00-22:30
tisdag 16:00-22:30
onsdag 14:00- 22:30
torsdag 16:00- 22:30
fredag 14:00-04:00
lördag 12:00-04:00
söndag 12:00- 24:00
Hur länge har du spelat på Unive? över 1år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff under 1,5 månad tidigare
(Dom viktigaste commandsen för att kunna svara i report som dom flesta behöver hjälp med)
/spec (id) du ser vad dom ser du kan se information om spelaren om du klickar g samt att dom inte ser dig att du speccar dom
/ freeze (id) du stunnar en person så den inte kan röra sig
/ unfreeze (id) du tar bort stunningen
/ban (id) (dag) (anledning) du unbannar en person
/unban (hex-id) du tar bort en ban som spelaren har tilldeltats efter en godkänd överklagan eller om den är felaktig
/giveitem (id) (spawnnamn) alla spawnnamn till saker är staff dcn
/v (spawnamn på bilen) så spawnar man in en bil
/skin (id) du ger skin till en person så den kan ändra utseende
/ped (id) du ger en person ped meny så den kan byta eller sätta på sig en ped
/setjob (id) (jobb namn) (rang) du anställer en person på ett jobb
/kick (id) du kickar personen
/svban (id) du bannar personen i 1 timme
/revive (id) du revvar en person så den lever om den är död tex
detta är dom viktigaste enligt mig kan mer kommands men dom används nästan aldrig
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope redo att jobba med allt