Inaktuell Lord | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Basey

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Användarnamn: Lord

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015666835/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leifh

Vad är ditt discord namn? Ultimate_turtle#2821

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jag är en snäll person gillar hjälpa folk som behöver hjälp min karaktär är 34 år gammal är intresserad i bilar jag vill jobba i ett företag med bilar är snäll och kan ta emot kunder.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag älskar servern ass mycket och jag gillar att jobba och bidra med hjälp till servern och jag vill ha en roll i servern och jag vill hjälpa till med servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag älskar servern ass mycket och jag gillar att jobba och bidra med hjälp till servern

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 82 timmar men det går bara uppåt hela tiden

Hur hittade du Multistaden? en kompis tipsa mig om servern och sedan blev jag helst besatt av servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag blev bannad eftersom jag snodde ett tjänste fordon

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det här är den enda servern jag kör på och jag älskar den

tycker hela din ansökan kan behöva en uppgradering. Får inte reda på mycket info och övertygar mig inte direkt att du verkligen vill bli whitelistad. Gå igenom din ansökan långsamt och utveckla den steg för steg.

Lycka till
Mvh H4llow

Tillbaka