Nekad Lord | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basey

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Användarnamn: Lord

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015666835/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leifh

Vad är ditt discord namn? Im that guy#2821

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Jag är 14 år vill bli en fotbollsspelare

Varför ska just du bli whitelistad? Jag går efter reglerna kan prata bra svenska och.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern ser rolig ut och alla pratar svenska.

Hur många timmar har du på FiveM? 57 timmar

Hur hittade du Multistaden? min vän spelar på servern och han sa att den va jätte rolig och att jag borde prova den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad en gång på thugliferp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? thugliferp

Du behöver utveckla din ansökan betydligt mer. Vill se mycket engagemang i din ansökan. Lycka till! :)

Tänk lite mer på vad du skriver, du behöver även utveckla dina svar.

Mvh Darius

-Berätta om din karaktär (Berätta om din Roleplaying karaktär inte dig sj i verkligheten)

-Varför vill just du bli whitelistad (Motivera helst i denna frågan för det viktigt, och du skrev "Och" men avslutade direkt?)

Du behöver tyvärr utveckla alla dina svar. Lägg ner lite mer tid så hoppas jag att du fixar det här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka