Nekad Lorcisen | Medlem ansökning [RecLxss] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lorcisen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle

Vad är ditt discord namn? lorcisen#1032

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 1980

Berätta om din karaktär. Kenta Nilsson 48 år,

Kentas liv har varit väldigt struligt från start uppvuxen i en familj med missbruk och föräldrar som försörjde sig på småbrott. Skolan gick inget vidare för Kenta och han hoppade av redan i på sommarlovet efter sjuan, sista året gick han i specialklass då han inte kunde sköta sig. Kenta är egentligen ganska smart men har aldrig haft en trygg tillvaro eller stöttning under sin uppväxt.

Som vuxen har Kenta aldrig haft ett riktigt jobb, han försörjde sig länge som småkriminell och försörjde sig främst på att stjäla bilar och göra inbrott. Men tog steget till den riktiga kriminaliteten när han satt en vända på kåken och kom i kontakt med ett mc-gäng. Nu började de riktiga pengarna att rulla in och han blev känd för att vara en jävel på att kränga knark.

Tyvärr kom Kentas missbruk ifatt honom som så många gånger förr och han hamnade i problem när han hade skulder till de andra i gänget, vilket ledde till att han blev utkastad. Så nu är Kenta tillbaka som småkriminell, men letar alltid efter ett gäng att försöka komma med i igen.

Kenta har tre intressen i livet: Brott, Droger och alkohol

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket rp i form av sociala konversationer, bidra till scenarion som är kreativa och som kommer att pågå över en längre tid. Kenta kommer alltid att vara Kenta på både gott och ont.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vi spelar för att ha roligt och att man inte alltid ska se till att min karaktär går ur scenariot som rikare karaktär Det är inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario vilket leder till roligare rp.

Hur hittade du Unive? twitch, google

Vidare till muntlig intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka