Nekad lorans | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lorans

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198315618913/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lorans Pato

Vad är ditt discord namn? lorens#1478

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 1996

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Lolle Pato och är 24 år gammal. Jag kommer från en liten by. Ledaren som styrde över byn hotade med att döda hela byn om inte jag dödade mina föräldrar på grund av att mina föräldrar hade mycket pengar och det fanns inte så mycket resurser i byn. Jag dödade mina föräldrar men det är för svårt att bo kvar i byn så jag har nu flyttat till en ny stad men nya möjligheter men det hemska som jag fått uppleva hemsöker mig då och då.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är seriös med RP och har velat börja spela ett tag nu. Jag kommer att ta hänsyn till serverns regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den här server har många svenska spelare och jag har hört bara positiva saker om servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via rekommendationer av vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med rollspelet är att uppfylla det jag inte kan göra i verkligen livet såsom skaffa snygga, snabba och dyra bilar samt vara delaktig i aktiviteter tillsammans med andra människor som också role-playe:ar. Exempel på aktiviteter är bilträffar, köpa/sälja bilar, jobba, skaffa pengar och så vidare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej unive är min första seriösa server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka