Accepterad Lopra | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lopra

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lopra

Vad är ditt discord namn? lopra2.2

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter dennis andersson och har en bror som heter Jonas Andersson, Jonas va en person som ej skötte skolan och massa sånt som ledde till problem, Då Soc hade kontaktat hans mamma och sa att han ska in på Familje Hem, Efter 2v så åkte han in och allt kändes bra han träffade folket som bodde där osv, Sen så fick han bra kontakt med en utav personen som bor där han berätta om vad som hände han osv och de va att han hade varit med om Vapen brott fast de la sig och de va lugnt sen skolan, Han och jag skulle ut och gå och köpa nått på affären på vägen dit så snackade vi mycket och hade de kul tills vi va framme de va några grabbar som kolla lite konstigt och vi bara gick förbi, Då så hade vi hämtat allt vi skulle ha och skulle mot kassan vi betala och gick ut på vägen hem så märkte jag inte nått konstigt tills jag kollade bak och såg en maskerad person mitt hjärta gick upp till hög pulls och jag sa spring och vi sprang liten bit tills ja hörde ett skott av lossas, Då säger killen jag va med ta denna glock och skjut han ger mig pistolen och jag visste ej va jag skulle göra han skriker skjut och jag skjuter ett skott och skjöt han i axeln och jag fattade ingen ting va helt borta i huvet, Sen ser jag en polis bil komma mot oss jag försöker ta upp han men de gick inte och bära han, Han säger spring jag springer liten bit och slutar aldrig springa efter det sprang jag hem och tog det lugnt, Tills jag hörde knack knack jag kollar ut i rutan och ser polis bilen jag vart stressad och jag öppna dörren och dem tog med mig till stationen och jag åkte in efter det så har ingen hört om dennis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en bra rp, Bra utvecklade scenarion, Visa Icke Medlemmar hur man ska Rpa, Och bara ha en bra hög rp nivå som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja de betyder att man ska spela för att ha kul och inte spela för att vinna hela tiden då man kan vinna då och då ist för hela tiden och köra för att de ska va kul för båda sidorna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?
Ja, Sunt Förnuft Tänka Realistiskt, Vdm Vehicle Death Match, Rdm Random Death Match, NLR Man ska ej komma ihåg nått sen förra scenario när du kmr ut från sjukan typ, Kan massa mer men hittar ej på nått

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bra så här!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka