Nekad Loops | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loops

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198142798489/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emin

Vad är ditt discord namn? Loops#3889

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 år gammal, han är ursprunligen från balkan, han kommer ifrån ett krig. Han flyttade hit för 10 år sedan.Alltså när han var 15, Sedan han var liten så har han alltid strävat efter pengar, han har tjuvat med sina kompisar många gånger, dom brukade alltid gå till en affär i närheten och tjuva, dom hade inga pengar. men nu när han är äldre så håller han inte på med sånt längre eftersom att han vet vilka konsekvenser han kan få,Han heter Dragan mitovic, han vill skaffa jobb men det är svårt eftersom att han hade en dålig bakgrund innan och det står fortfarande i registret . Han blir lätt arg, alltså säger du något fel till honom kan han bli otroligt förbannad, när han va yngre blev han ofta tagen pågrund av misshandel eftersom att han har så kort temprament ,Dragan har kontakt med pavlos och carlos, dom brukar träffas ibland, dom har vart vänner sedan dragan flyttade hit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra till seriöst rp, jag kan utveckla servern med seriös rp och även följa alla regler, jag kommer söka efter ett jobb och sedan rpa mig vidare och se vart jag hamnar, jag kommer att bidra med att spela för min motpartner och inte för pengar och makt, jag kommer se till att ha välutvecklat rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, inga regelbrott. få ut servens bästa från mig, sen jag kommer att kunna hitta ett yrke som mekonomen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska försöka ha det lika på båda sidorna, jag ska försöka ha 50% av scenariot och polisen tex ska ha 50%

Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade unive till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka