Accepterad LOOP | Medlem ansökning [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LOOP

Test Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? 78kr

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Slemhinna och han har varit kriminell under hela sitt liv för att hans föräldrar dog när han var liten och han var tvungen att klara sig utan några föräldrar och jobb. Då var det den kriminella vägen som fick hans intresse han har varit medborgare i Unive tidigare då han även har varit med i flera olika kriminella nätverk där det är allt från kartell till mc och han har fått en insyn till hur det kriminella livet fungerar i staden och det är även det som han vill leva med nu. Mc är även något som han har älskat hela livet för att det var det ända som hans föräldrar lämnade kvar när de var döda och det är det han har levt med hela sitt liv och han vill även fortsätta göra det i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat väldigt mycket tidigare på Unive och flera andra amerikanska servrar så jag vet hur man rpar och jag är även bra på det, jag har nästintill inga bans just för att jag vet hur man rpar och det är även så att jag blir igänkänd som göteborgaren inom den kriminella delen av staden just efter min grova göterborska som jag har. Det är också så att jag har rpat mycket inom just den kriminella delen så det är många som känner mig där och jag har även flera kontakter så att vi kan göra många och avancerade scenarion med varandra. Det är även så att jag vet hur man gör roliga scenarion som passar för alla som är med och det har jag även fått cred för tidigare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Säg om man gör ett bankrån och så säger man till polisen att de inte får använda en helikopter och sen det första man själv gör är att man åker till ett ställe där en helikopter väntar och så tar man den direkt och så kommer man bort därifrån lika snabbt bara för att man vill vinna scenariot. Och det är så extremt tråkigt, det är lika roligt att vinna ett scenario som att förlora ett scenario.

Hur hittade du Unive? Youtube, vänner

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka