Accepterad LOOP | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LOOP

Test Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad heter du på discord? LOOP#9421

Ange ditt födelsedatum 15 November 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Varierar men brukar vara 3-6timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/986605252868464650/1045781458675052604/Skarmbild_2022-11-25_202123.png (Två av bansen var felaktiga!)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att förenkla staffsens arbete på servern samtidigt som man rpar. En servervakt ska inte heller söka problem utan man ska låta problemen komma till en själv, sen är det så att en servervakt ska få servern att se så bra ut som möjligt och det gör man med hjälp av att kicka och banna de personer som förstör för de andra spelarna på servern samt att man kan dva bilar som står ivägen, det som en servervakt ska göra är att låta staffsen göra det andra arbetet dvs helps och reports.
Jag personligen ser ofta mycket lall då jag är på platser där otroligt mycket lall försegår och då kan jag hjälpa till på så sätt att antingen kicka eller banna de som förstör.
Exempel, De håller på att slåss med varandra hela tiden helt utan anledning.
Exempel, Hoppar in i bilar och vägrar att lämna
Exempel, Tjuvkopplar mitt framför ögonen på mig eller någon annan (även piren/torget)
Exempel, Problemspelare som endast vill förstöra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tror att jag hade gjort ett bra jobb som servervakt just eftersom att jag nästan aldrig har blivit bannad och jag kan reglerna väldigt bra, jag hade inte helle sökt problem utan jag kommer låta de komma till mig och sen ta hand om problemet. Sen så kommer jag göra mitt allra bästa för att få servern att se bra ut och bli av med de som förstör.

Sen kan jag även vissa commands som har med Servervakts rollen att göra
/svban (id) Man bannar någon en timma samt förklarar anledningen
/sv Det är servervakternas chatt
/kick (id) Man kickar någon samt förklarar anledningen
/dv Det är det command som man använder när man ska ta bort bilar
/toggleid Det är det som man använder när det är mycket lallare runt omkring en så att man slipper kolla page up samt att det blir bättre att kicka eller banna. Det ska aldrig heller användas under scenario. Då man får ett övertag.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att man använder toggleid under scenario för att få ett övertag över motparten i scenariot. Jag är just nu kriminell på servern och ett exempel hade varit om det hade varit en skottlossning och så stormar man ett gänghus så använder man sig utav toggleid för att se vart de andra befinner sig någonstans.
Även att man dvar sin bil bara för att man inte vill bli av med någon vapen till exempel - Trafikstopp och så har man på sig något vapen så lägger man in vapnet i handsfacket och sen så dvar man bilen för att inte bli av med vapnet samt inte få något straff för vapenbrott.

Även /revive - Revivar någon om man tillexempel dör av en glitch. (Man ska ej abusa /revive)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka