Nekad LOOP | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LOOP

Test Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad heter du på discord? 78kr

Ange ditt födelsedatum 15 November 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill vara en del utav unives staff team och då tänker jag att jag vill börja som M-A och sen jobba mig uppåt i rangerna. Jag vill få in personer som vet hur man ska rpa och inte bara en massa lallare, jag vill även göra staffsens arbete på servern enklare genom att ta in personer som vet hur man ska rpa och då så kan staffsen fokusera på det som är viktigare än att åka runt och banna folk som bara lallar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag hade passat bra som M-A just eftersom att jag kan alla reglerna och jag vet även hur jag ska prata med personer. Om någon är närvös för att ta intervjun så kommer jag att ha en lugnt röst så att de lugnar ner sig sen så kommer jag även att ta det i en takt så att alla jag tar intervju med hänger med och att de förstår det jag säger till dem samt att jag förstår det som de säger till mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk som jag själv hade viljat bli bemött. Jag vill inte bli bemött på ett drygt och irriterat sätt utan jag vill möta en snäll och trevlig person som verkligen förstår sig på hur man pratar med andra människor och det är en sådan människa jag är.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det jag vill göra är att jag vill göra jobbet för de högre uppsatta staffsen lättare med att jag tar in folk som är medvetna om hur man ska rpa och inte bara lalla runt och förstöra för alla andra på servern. Det gäller att man tar in folk som kan reglerna så att de inte förstår för alla andra, det blir jobbigare för alla då också. Jag tänker även att jag vill få in personer som kan bidra med en bra rp, det är det viktigaste som finns tycker jag, det är att medlemmarna är medvetna om hur man ska rpa. Om alla kan rpa så blir det hur kul som helst. Det är även det som jag vill jobba mot, att så många som möjligt som jag tar in är medvetna om hur man rpar. Det kan även verka så att de vet hur man gör för att de kan reglerna under intervjun men att man även håller ett extra öga på de som är nya på servern så att de verkligen följer reglerna så att det inte blir lika många problemspelare på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det gäller att man har en bra ansökan och sen att man kan en hel del av reglerna, det kan vara ok att glömma kanske 2-3 regler men mer än det så kommer jag inte att godkänna dem, vi har ju regler på servern för att de ska följas och kan man inte reglerna så kommer man inte att bli en medlem på servern. Sen gäller det även att man är tydlig till de personer som man nekar att de ska läsa på de reglerna som hen inte kunde lite extra så att personen klarar av intervju nästa gång.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som M-A är att ta in nya medlemmar till servern samt att man håller ett extra öga på de nya medlemmarna när de väl är inne på servern så att man underlättar staffsens arbete. Sen är det även viktigt att man jobbar som ett team alla som M-A ska följa samma struktur så att det inte blir olika personer som kommer in pga olika M-A's

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv i princip varje dag ett par timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka