- Meddelanden
- 99
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Twiezi/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LooKas
Vad är din discord tagg? LooKas#6924
Vem var det som bannade dig? ingen aning
Hur lång tid var din ban? perm i guess
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingenting
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? absolut ingen aning, kom precis tillbaks till fivem eftersom jag tappade lust och intresse för att spela spelet. så joinade multistaden och lirade runt där lite och kollade lite på deras utveckling sen sist jag varit där och tyckte det ändå såg ganska bra ut. sist jag va inne så blev jag bannad ingame för typ lack of rp för jag gjorde /me nyper dina blygläppar. sen gick jag off och chilla bara
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. absolut ingenting jag hade inte varit inne på servern på runt 2 dagar så tänkte lira lite ikväll men såg att jag va borttagen ifrån discorden
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kan lika gärna vara rätt och fel, vet ju som sagt inte vad jag har gjort. har ju liksom spelat på den här servern sen typ mars/april 2020 men har haft lite breaks då och då
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ju varit på servern i ett bra tag nu så man har väl blivit bannad några gånger men senare tagit lärdom av det. senaste va för några dagar sen när jag rpade med 2 typ Shemale luder och drog en /me nyper dina blygläppar för att vi rpade och blev lite kinky och sen speccade admin och bannade så vi fick inte rpa nå mer. jag mena rp så borde man väl få rpa lite som man vill, om man väljer och rpa lite snuskigt eller liknande så är det inte tillåtet eller? känns som de flesta rpar efter pengar och bilar bara
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ju som sagt inte vad discord bannen kom ifrån och varför
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nä verkligen inte gjorde en överklagan nyligen men är ganska säker på att @FRIDA inte läser den och förstår inte att jag vill ha en förklaring till varför jag blev bannad, istället blir jag nekad. Skriver i lite större bokstäver ifall att nån som har synfel eller liknande missar det jag försöker säga eller vill ha svar på (VARFÖR BLEV JAG BANNAD OCH FÖRKLARA GÄRNA VARFÖR EFTERSOM JAG INTE ÄR MEDVETEN OM VARFÖR JAG BLEV BANNAD. SKREV GANSKA KLART OCH TYDLIGT ATT JAG INTE VISSTE OCH SÄGER DET ETT FLER ANTAL GÅNGER SÅ FÖRKLARA GÄRNA NÄR NI NEKAR MIG TACK) Ganska professionellt som staff att skriva som ett svar
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Efter att jag suttit och förklarat och skrivit att jag vill veta varför jag blev bannad och att jag inte har en aning om varför.
Kan tyvärr inte ta reda på det på något annat sätt då staff frida blockat mig på discord efter jag blev bannad antagligen
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LooKas
Vad är din discord tagg? LooKas#6924
Vem var det som bannade dig? ingen aning
Hur lång tid var din ban? perm i guess
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingenting
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? absolut ingen aning, kom precis tillbaks till fivem eftersom jag tappade lust och intresse för att spela spelet. så joinade multistaden och lirade runt där lite och kollade lite på deras utveckling sen sist jag varit där och tyckte det ändå såg ganska bra ut. sist jag va inne så blev jag bannad ingame för typ lack of rp för jag gjorde /me nyper dina blygläppar. sen gick jag off och chilla bara
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. absolut ingenting jag hade inte varit inne på servern på runt 2 dagar så tänkte lira lite ikväll men såg att jag va borttagen ifrån discorden
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kan lika gärna vara rätt och fel, vet ju som sagt inte vad jag har gjort. har ju liksom spelat på den här servern sen typ mars/april 2020 men har haft lite breaks då och då
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ju varit på servern i ett bra tag nu så man har väl blivit bannad några gånger men senare tagit lärdom av det. senaste va för några dagar sen när jag rpade med 2 typ Shemale luder och drog en /me nyper dina blygläppar för att vi rpade och blev lite kinky och sen speccade admin och bannade så vi fick inte rpa nå mer. jag mena rp så borde man väl få rpa lite som man vill, om man väljer och rpa lite snuskigt eller liknande så är det inte tillåtet eller? känns som de flesta rpar efter pengar och bilar bara
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ju som sagt inte vad discord bannen kom ifrån och varför
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nä verkligen inte gjorde en överklagan nyligen men är ganska säker på att @FRIDA inte läser den och förstår inte att jag vill ha en förklaring till varför jag blev bannad, istället blir jag nekad. Skriver i lite större bokstäver ifall att nån som har synfel eller liknande missar det jag försöker säga eller vill ha svar på (VARFÖR BLEV JAG BANNAD OCH FÖRKLARA GÄRNA VARFÖR EFTERSOM JAG INTE ÄR MEDVETEN OM VARFÖR JAG BLEV BANNAD. SKREV GANSKA KLART OCH TYDLIGT ATT JAG INTE VISSTE OCH SÄGER DET ETT FLER ANTAL GÅNGER SÅ FÖRKLARA GÄRNA NÄR NI NEKAR MIG TACK) Ganska professionellt som staff att skriva som ett svar
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Efter att jag suttit och förklarat och skrivit att jag vill veta varför jag blev bannad och att jag inte har en aning om varför.
Kan tyvärr inte ta reda på det på något annat sätt då staff frida blockat mig på discord efter jag blev bannad antagligen
Har du läst våra regler? Ja