Nekad Loocoo | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loocoo

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Ditt discord namn: Alandloco

Ditt Hex-ID: steam:1100001349ffa1b

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget krim + 2 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? 320+ toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att 320 speccat vid marja och såg mig bli slagen/slåss (dock så tror jag inte han sett hela scenariot)

Hur är beslutet felaktigt? Jag blev slagen i marja lisas framför BÅDE securitas samt marja lisas anställda som valde att inte göra något åt saken, så jag valde att agera i självförsvar och slå tillbaka ett par gånger, sedan springa därifrån. Jag hann bara springa ett par meter ut sedan blev jag nedslagen av de igen och då kom min vän och hjälpte mig med de. Jag har t.om ingen dålig historik och har ALDRIG blivit bannad. Jag har spelat sedan 2023 och har aldrig begått regelbrott förutom kanske detta, jag anser hur ni tänker är rättfärdigt med att jag inte skulle slå tillbaka och kanske gjort en report på de när dem slog mig. Ni kan tydligt se i klippet att de hade slagit ner mig och jag slog inte tillbaka då jag valde o prata med killen, sedan kommer hans vän och slår mig utan anledning och då väljer jag att slå tillbaka. Ifall att securitas eller marja lisas hade gjort något åt saken istället för att bara låta de fortsätta slå mig, hade det förmodligen inte slutat som det slutade. Jag anser att jag förtjänar en till chans för att bevisa att min rp nivå inte är så dålig, och därför klarat mig i 1,5 år utan bans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jK2gb6jKjgpFBWaa9?invite=cr-MSw5ZXYsMzUzNjExMTg1LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

++ rep samma sak som swozywozy, sett klippet han blev sönderslagen och agerade i självförsvar, förtjänar en till chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka