Nekad looci | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

looci

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? looci_7

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Arvid är en helt svensk kille som är 23 år gammal och är uppväxt med båda sina föräldrar och han har alldrig haft några problem med sina föräldrar, han kommer från en liten by i värmland där det närmsta centrum låg 30 min ifrån där han bodde då han alltid fick cyckla långt varje dag till skolan eller för att vara med vänner även fast det var jobbigt så krigade han på varje dag, detta gjort att han än idag oavsätt vad aldrig ger upp. som person är Arvid en jätte snäll, trevlig och rolig kille men han bli också väldigt arg om någon inte gör som han säger. Han har som intressen att spela innebandy, spela tvspel med sina kompisar och han gillar att vara i garaget och hålla på med han och hans kompisars bilar. Och Arvid som alla andra människor har han en dröm att bli polis men han kan inte kan bli de då man måste vara medborgare.

nu när jag skriver detta är jag bannad bara så ni vet men hoppas det går bra ändå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp, hjälpa folk som är nya med lite pengar å kanske telefon. och inte vara otrvlig mot folk som har mindre pengar än mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att att man ska göra ett scenario så roligt och realistiskt som mörjligt för båda partnerna. Man ska inte bara spela för att vinna eller för pengar, utan motpartnern ska också få en chans och samma förutsättningar

Hur hittade du Unive? en streamer som jag såg på twitch spelade på den och då började min kompis på den och sa att jag skulle testa, och jag ångrade mig inte.

Bannad, samt indragen medlem. Måste vänta 1 vecka innan du kan skicka en Medlemskaps ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka