Nekad looci | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

looci

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199522091376/

Ditt Hex-ID: 11000015d179170

Vad är din discord tagg? looci_7

Vem var det som bannade dig? karim conviq

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-17 155859.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? står att jag varvade framför polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bara väntade på min vän som cycklade med en människa som var död, medans jag väntade varvade jag bara min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det inte skulle vara en ban då polisen bara hade kunnat fråga mig om jag kunde sluta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. typ samma saker som detta och power gaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte varvat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och nej då jag inte tycker det skulle varit en ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Skrev ju till dig 3 gånger att du ska sluta ändå fortsätter du. Tycker du får lära dig av denna ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka