Nekad looci | Ban Överklagan [Nyman55]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

looci

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199522091376/

Ditt Hex-ID: 11000015d179170

Vad är din discord tagg? looci_7

Vem var det som bannade dig? nyman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-16 150047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte tycket att det inte skulle varit en ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gasade och då blev det en slad och såg inte polisen sedan kommer en polisbus en vanslig och en civilare och tar fram vapen och sa att jag ska ta upp händerna och då dpm säger att det blir olåvlig körning och massor med skit sedan när vi var klara så va dom precis bakom mig med sin bil och vi båda började backa och då körde vi in i varandra och då blev jag rädd och drog och då skriker dom att jag är dum i huvudet och sedna kör dom på mig och griper mig och dom sa att dom ska ta mitt körkortoch sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en felaktig ban tycker jag för det var polisen som var hetsiga plus att vi båda backade in i varandra .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. du ser på bilden hur många ggr men det har varit för powergaming och sliskig mot tjejer men det stämde inte häller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej tror inte det för jag tycker inte det skulle ha varit en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för jag tyckte att det inte skulle varit en ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har precis blivit bannad och det du förklarar om vad som hände är inte sant

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka