Accepterad looci | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

looci

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199522091376/

Ditt Hex-ID: 11000015d179170

Vad är din discord tagg? looci_7

Vem var det som bannade dig? wravjr

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-26 191253.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sökte genom en snutbil, men var bara desperat efter mat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hållde på att dö av hunger, då jag frågade folk runt polisstationen om man då en kille sa att det fanns hamburgare i snutbilen sedan blev jag bannd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså jag gjorde ju fel som lyssnade på en kille, men a hade jag hälre försökt göra något åt min hunger eller hade jag dött?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. står på bilden men bara såna här små grejer som en ban för powergaming i typ 3 dagar men utan att överklaga så åkte den bort efter 10 min typ och annat smått

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lyssnat på en kille som sa att det fanns mat i polis bilen då jag nästan dog för att jag var hungrig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka