Accepterad LONNER | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LONNER

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095611964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker nilsson

Vad är ditt discord namn? LONNER-_-#6953

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter axel söderström och är 21 år gammal han kommer ifrån en tuff uppväxt då hans föräldrar var narkotika missbrukare under hela hans uppväxt detta lede till att alexandro fick ta hand om sin bror helt själv detta lede till att han drogs in i det krimminela och blev inblandad med droger vilket i senare skede lede till att han åkte in på ungdoms anstalten men när han kom ut så bestämde han sig för att ta tag i sig själv och sitt liv nu har han kommit till unive för att jobba lagligt och hans mål är mekonomen eller falk då han är väldigt intresserad av bilar och övriga fordon

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med rolig rp och social rp dessutom så kommer jag att vara aktiv men även bjuda på långa och roliga scenarion för båda parterna i scenariot

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? då jag har många vänner på servern och gärna vill rpa tillsammans med dem

Hur hittade du Unive? jo jag hittade unive då många har streamt när de spelat på servern dessutom så har jag vänner som rekommenderat servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Inget speciellt, bara ha roligt och sen får man ta det som de kommer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? inga riktiga mål utan bara ha roligt och bjuda på rolig rp sedan får man ta det som de kommer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä jag spelar ej på någon annan server i nuläget

Tillbaka