Nekad Lonley0396 | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lonley0396

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad är ditt discord namn? Lonley0396

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Habibi You 1997-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? driftig person älskar göra affärer med andra kan vara farlig och jag är modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kan vara bussig o kan vara lagligt, samla pengar o köpa firmor o lägenheter och bilar och ha anställda

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerad och kreativ roleplay där fokus ligger på samspel och realism. Jag respekterar både regler och andra spelare, och försöker alltid skapa RP som är rolig och givande för alla inblandade.
Jag är initiativtagande, kan både leda och följa RP-scenarion och är alltid öppen för dialog om hur situationer kan bli bättre och mer intressanta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker “vinna” själv, utan fokuserar på att skapa bra och trovärdig roleplay för alla inblandade. Det handlar om att acceptera förluster, motgångar och konsekvenser om det gynnar scenariot och gör RP mer realistisk och intressant.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jag hörde att andra server har inte lång tid på kryckor den skulle vart perfekt om ni minskar tiden på kryckorna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag har inte så¨mycket o säga

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Alltså ta bort din discord tagg samt lämna discorden.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
nu har jag fixat samma namn på steam och discord

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning:Nekad, inte tagit intervju i tid. Lycka till nästa gång! [Ansökan]

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka