Nekad lonii33 | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lonii33

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089096418

Vad är ditt namn i verkligheten? Aulon

Vad är ditt discord namn? lonii33#8905

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lonii dos och jag är 26 snart fyller 27 år gammal. Hans bakgrund är att han fick växa upp själv för att hans pappa dog av canser och hans mamma dog av ett krig som inträffade när hon var bortrest. Han har alltid varigt trevlig mot folk men han tar inte så mycket plats han vill helst vara ensam. på fritiden gillar han att arbeta med bilar för att han har ett stort intresse men han gillar också att köra runt i staden och att hänga runt och hålla på med bilar men det var ett problem han ville bli kriminell för att kunna tjäna pengar smidigare för att han behöver pengar så han träffade en kille som hete Melvin och han hållde på med droger och saker så han fick snabba pengar så han hängde med i hans gäng och så tjänade han pengar men en dag så träffade han Philip Arco och han sa till Lonii Dos att inte hålla på med droger och så för det är inte bra så Philip Arco gav Lonii Dos ett jobb och det gick mycket bättre för han i sitt liv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har ganska många vänner som är medlem på unive. och det kan bidra mer saker än vad jag kan så jag vill kunna göra det och hjälpa folk

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Därför att det är många som spelar det och det ät en svens server. Det som jag gillar bäst med det är att det är real life grejer.

Hur hittade du Unive? Minna vänner spela det så började jag också spela på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? målet är att förbättra serven hos mig och andra som spelar på unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att det folk vet vem jag är

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka